Wycieczka w Góry Opawskie

13 października klasy I wraz z wychowawcami: A. Kalbrun i M. Żołnowską i p. R. Dąbrowską udały się na wycieczkę w Góry Opawskie, aby zdobyć ich najwyższy szczyt, Biskupią Kopę. Pogoda tego dnia nie była wymarzona. Wiał chłodny wiatr i delikatnie padał deszcz.

W trakcie jazdy autobusem wszystkim sprzyjały humory. Nawet było kilku „śpiewaków”, którzy urozmaicili nam czas piosenkami. Droga przebiegła szybko i bezpiecznie. Kiedy dotarliśmy na miejsce, wszyscy dzielnie wyruszyliśmy na pieszą wędrówkę w góry.

Na początku trasa wydawała się być dość przyjemna. Później okazało się, że na szlaku było dużo błota, wody. Najbardziej niezadowolone z takich warunków były dziewczyny, chłopcy nie dali po sobie tego poznać. Wszyscy byliśmy umorusani, ale uśmiech z twarzy nie schodził.

Kiedy doszliśmy do schroniska, chwilę odpoczęliśmy i urządziliśmy sobie ognisko, przy którym wszyscy mogliśmy się ogrzać. Niestety, ale warunki pogodowe nie pozwoliły nam wejść na sam szczyt. Po odpoczynku wszyscy udaliśmy się w drogę powrotną. Wtedy żadne błoto nam nie przeszkadzało.

Kiedy zeszliśmy z góry, udaliśmy się do restauracji, na pizzę. Radośni, choć zmęczeni  wróciliśmy do naszych domów.